Saturday, November 15

FIRST TIME

alhamdulillah bersyukur kehadrat ilahi kerana aku berjaya ke alam 
degree pada 6/9/2014 di uitm shah alam dengan course yg sama.
seperti diploma dulu.

1)kenapa xmau tukar course yg lain?
"aku rasa aku dah sebati dengan course ni sbb dah 3 tahun aku
bergaul dgn course ni subject yg killer smua dah byk buat hidup 
aku serabut"

2)layak ke aku dgn course ni?
"pasal layak ke xlayak tu belakang cerita sbb ni mgkin rezeki Allah
bg pada aku nk tunjuk pada kemudian hari apa yg bakal aku hadapi
pada masa akan datang dan ape pekerjaan aku yg bakal aku tempuh.
sbb xsemestinya blaja course tu then akan kerja dgn ape yg kita blajar
dlu.ikut pendirian masing2"

3)senang ke subject degree?
"alhamdulillah aku brjaya dapat penerapan iaitu aku masuk degree 
trus jump ke sem 3.subject ade yg sama cm diploma dlu tp mcm 
biasalah mstilah ade penambahan byk bnde kan.tipulah kalau xda 
penambahan baik xpayah amik je.yg paling buat aku seghiaauu 
adalah math,elc and dynamic.yg lain2 tu aku risau jgk tp math sem 
ni buat aku xlena tdur malam mandi xbasah dan makan xkenyang
mcm org bercinta sbb biaslah bru nk bercinta dgn sbjct ni n % failed
course ni mmg tggi.NAUZUBILLAH."

4)perbezaan penang dan shah alam?
perbezaan amat sgt sungguh ketara zahir dan batin.hahhahaha.why?
dulu diploma tension la jgk tp tension degree ni lain sikit yela ikot 
level bnde ni.smkin mngkat semkin mncabarla. aku jadi mcm serabut 
gila xckup masa.CABARAN IS CABARAN"

5)harapan sem ni?
"harapan aku xtinggi sgt mcm biasa xdekan pon xpe jnji aku dpt 
pointer 3 above sbb aku tau kemampuan diri aku.nk bersaing dgn 
org lain mmg nk bersaing tp kenelah ukur baju dibadan sndiri.tp
aku akan usaha sehabis mungkin.INSHAA ALLAH :)"
 



DI ALAM DEGREE NILAH BUAT JULUNG2 KALINYA 
DIRI INI YANG BERNAMA SITI NORFADILAH ROSMADI
MENJEJAKKAN KAKI KE PANGGUNG WAYANG.JAKUN?
XDALAH SGT CUMA PELIK JUGAKLA.HAHHAHAHAH
IBU AYAH DAH BENARKAN TRUS AKU CUBA UNTUK 
MASUK TGOK WAYANG.CERITA PERTAMA AKU TGOK 
ADALAH CERITA HNTU "OUIJA" XKAN PERNAH AKU LUPA 
DALAM HIDUP AKU SMPI KE ANAK CUCU LA.HAHAHA




 

No comments: