Friday, February 6

konvokesyen ke-81


aku tetibe jadi rindu nak update blog yg dah bersemak samun 
so,aku nk update hari konvokesyen aku selps form 5 dulu.hehe
alhamdulillah syukur kehadrat ilahi aku berjaya tamatkan zamn
diploma mechanical engineering.xsangka aku mmpu harungi 
semua ni. ibu bapa yg mnjadi pnguat aku selama ni dorang selalu
support aku walaupon aku byk gila mengeluh penatlah nk give up
dan paling utama Allah yg masih pnjangkan umur dan memberi
ruang untuk aku menimba ilmu yg beri kelapangan dada untk 
terus harungi.





5/12/2014 kami sepuluh orang survive  pergi ke tanah pulau pinang
untk ke uitm permatang pauh dgn menaiki train. UITMPP  3tahun
aku jd orang utagha dan bermastautin disana hehehhehe. dalam
gmbr ni mia xda sbb dah pnggilan ketiga untk naik train bru die
smpai nasib smpat. kematu jugakla pungkoq nk smpi ke sana dgn
8jam perjalanan. kami terpksa pergi awal sbb kne berdikari sndiri
sbb parents kerja n xmau mnyusahkan dorg nk pergi awal sbb kami
semua sesi yg berlainan. smpi sabtu pagi kami solat di terminal
train tu then grak ke uitmpp kami sperti musafir dgn tdur dan mandi
disurau.saaaaaaaaayyyuuu xpe bersusah sudah dahulu bersenang
kemudian.


ibu adik dan ayah terima kasih yg aku xmmpu nk ungkpkan dgn kata2
hanya Allah yg mmpu balas. ibu ayah sanggup amik cuti kerana aku
konvo aku hri isnin 8/12 pastu sesi ke-4 dahla petang plak.sadis betul
tema dorang ni hijau n aku special kaler pink .peace :).adik aku tgh
cuti skolah so, die lek la dpt berjlan. dulu sblum dpt belajar at penang
aku penah ckp kat parents aku kalau dpt futher study xmau jauh2 n
xmau kat utagha haaa amik kau tup tup dpt penang.bak kata parents aku
bnde yg xmaulah selalu dpt.ok redha dalam terpksa selalu jgakla aku
call pastu bersedih bermurung xlalu makan hahahhah penipuanla kalau
xlalu makan tu.tp mmgla sedih sbb aku xpernh berjauhan dgn family.



should be gambr ni berempat tapi satu drp kami dah belajar kat UK
nama die munirah a.k.a menemun hahhhaha.heyy mun klau kau blik
gmbr ni dah cntik.hahhahaha bliklah cepat aku rindu nk trik rmbut kau
nk tolak kau jtuh katil sbb bgun lmbt minh ni die housemate n classmate
aku jd aku selalu la buli die.heyyy aku dah ngaku aku buli kau suka x?
hahhahahahaha.skrg ni kami bertiga meneruskan pejuangan di uitmsa
dalam course yg sama mechanical engineering.sekarng ni kami tgh
cuti sem break crys balik sabah n thira balik kelantan aku? selayangla.
aku amat sgt sungguh sekali takut nk tggu result kluar 13/2 ni inshaa allah
semoga semunya berjalan lncar sbb aku jawab aritu lpas hbs jawab je
mngecewakandan xmngmbirakan n rasa xpuas hati je jawab.ok dah
lari tjuk. mechanical engineering spe yg rasa nk mngalami masalh
keguguran rambut dan kulit muka makin berkedut silakan amik.HHAHAHA


NAB MIRA MIA N TIPAH.yg over tu aku la sape lagi an.
disebbkan dorg punya konvo sesi petang hari ahad so,aku
pon mnyemakla nk bergmbo n sbgai melawat tapak sblum
hari untk aku.sbb aku tau dorg pon xdpt dtg time konvo aku
dorg dah pulang ketanah air.nab n mia chemical enginerering
mira civil engineering n tipah pharmacist.yg bersempang mcm
hulubalang tu tndanya dorg ni ANC.apetu weh? ??
mksudnya ANUGERAH  NAIB COUNSELOR dorg ni dekan
setiap sem.duk sebelah dorg ni sbnrnya rsa mcm kerdil sgt rasa
kecewa kat diri sndiri pon ade sbb aku xmmpu jadi mcm dorg,
tapi aku sedar kemampuan diri aku setakat mana.aku dpat lulus
setiap sem pon dah bersyukur dah rasa diri hebat sgt dah.hahahah
alhamdulillah apa yg aku usahakan mndtgkan hasil and aku dpt
mengembirakan ibu ayah aku yg selama ni byk bekorban jiwa
dan raga untuk aku.





p/s:- semoga dialam degree ni mncpai yg lebih baik dr sebelumnya,
 inshaa allah. terima kasih semua yg selalu mmbntu diri ini :)

No comments: