Monday, March 31

FINAL YEAR PROJECT.

blog ni bukan setakat dah bersawang tapi aku rasa lumut pon dah penuh da.


assalammualaikum :)

alhamdulillah last final paper untuk sem6 untuk diploma dah selamat aku jawab semalam.
aku harap xjmpe lagi paper2 untuk diploma ni.pper final untk last sem ni semua mmbaca
sabarlah."dahla aku suka gila subject mmbaca".suka gila smpai dah tertidur2 byk kali.
kalau boleh kumpul taik mata mgkin boleh dapat sebalang gula2 kot.hahahahahahaha

sem6? ape yg aku buat sepanjang sem6 ni?
paling byk aku kenal dengan orang n paling bnyak buat kerja yg mngusutkan kepala.
mmg xboleh lari untk sepanjang sem ialah  REPORT.REPORT DAN REPORT
selain drpda report PRESENTATION.PRESENTATION DAN PRESENTATION.
bende ni semua mmg mnghantui diri spnjang sem,

tapi untuk sem 6 ni rasa seronok untk FYP  for subject mec 332.pengalaman paling 
mncabar bekerja dengn mesin yg superbb kira tahap mmbunuh punya.hahahaahha
tp yg xbestnya bila ahli lelaki bertukar mnjadi prmpuan n ahli perempuan bertukar jd 
lelaki. knpe aku ckp mamcni? sbb byk kerja dilknsanakn oleh kami yg wanita perkasa
ni part xbekerjasama tu satu hal tpi paling sakit hati bila mngutuk baikkk punya dekat
laman sosial ni.sakitt hati aku baca dah la follow aku plak tu.

ye mmg aku leader yg xbgus pon.xreti pon nk handle group.tp kalau die rasa diri bgus 
sgt knpe xvolunteer diri nk jd leader n siap riak wa takbur dgn mngatakan diri die byk 
buat kerja.ntah dekat mne die byk buat kerja xtau.dtg pon stakat tgok yg gurl2 buat kerja.
ye kalau beli besi mmg kami suruh korgla.selayaknya koot.tp malas nk besrkn cerita,lntakla
dah hbs pon projct n dah siap pon presentationnya.hehehhe.terima kasih dekat crystal yg
mmg byk laksanakan tugasan ini.part welding mmg aku xboleh nk tolong sbb trauma time
sem 2 dulu. for munirah n thira sebnrnya kita gagah tau sbb kita boleh buat kerja without
mamat2 tu pon.alhamdulillah smua berjalan lncar.

kerja2  mnyiapkan trolley selama 2 bulan.
jangan sangka wanita tidak gagah.


NAMA DIA  SPRING'S TROLLEY.
design ni diilhamkan oleh crystal.si kucing yg comel.sir nk kami smua
students pure design satu trolley without wheel tp boleh climb stairs
yg mmpu menampung beban minimum 50kg and fit the lift.. 


AT LAMAN SISWA UITMPP DURING PRESENTATION.  dekat sini berpuluh2 jenis trolley without wheel
ade.mcm2 serius.mmg seronok tgok bnde ni semua.tp cuakla ble part ade demonstration and
explaination trolley ni.









No comments: