Wednesday, November 20

semester 6 :)



jadual kelas pon dah kluar & aku dah siap susun jadual
walaupon jadual sem 6 ni byk rompong n ade hari lgsung xda 
kelas aku syukur je,sem6 in shaa allah last sem.aku rasa 
better jadual ni dr jadual aku time sem4 dulu penuh dgn kelas
malam.bila dah byk kelas malam mmg sushla nk study time 
malam.

sem6??aku nk buat yg terbaik sbb ni last sem aku sbg
students diploma.kalau boleh aku nk study lebih dr tu 
dgn mngikut kemampuan aku la."BUKAN SENANG
NK JADI SENANG"aku pegang ayat ibu ni smpai
aku mati.nmpk ayt ni mcm pelik tp mksudnya mndalam.
ibu dan ayah pendorong aku paling kuat dalm hidup aku.
aku xmau hampakan mereka.dah korbankan mcm2 untk
aku n adik nk belajar.

aku mmg xsabar nk konvo especially baru2 ni tgok senior 
aku konvo dekat uitmpp.perasaan tu melonjak2,aku pon nk
pegang segulung ijazah n snap picture dgn kluarga mcmtu.
aku ni anak yg sulung lagila besar tanggungjwab nk digalas..
result aku xda la sehebat "DEAN LIST" tp alhamdulillah
result aku setiap sem menyenangkan dan memuaskan aku. 
syukur sangat2.

semester 6 ni mmg aku kene fokus lebih.MEMANG KENA!
aku selalu belum start sem aku akan tekad itu ini nnti ade jugak 
yg aku alpa.aku ni manusia bukan alien kene selalu peringatkan 
diri sndiri supaya aku xlalai.dah tekad ni kenala laksanakan.



* BILA DAH MULA RASA DOWN INGATLAH MUKA IBU AYAH 
DIRUMAH YANG SENTIASA MNGHARAPKAN KEJAYAAN 
DARI ANAK& SENTIASA BERDOA KEPADA ALLAH :) *


No comments: