Saturday, April 20

hari sukan tadika Al-hidayah :)


aku mewakili rumah biru :)

hari ni aku ditugaskan untuk membantu guru2 ditadika al-hidayah untk hari sukan .
seronok tgok bebudak ni sukan.mcm2 games ade tp yg paling suka aku tgok
bebudak ni main lompat kijang pastu dgn aiskrim gergasi.aku dok jerit2 excited
tgok dorg main.alaaaa mcm kecik2 dulula.tp nk handle dorg ni maslah skit.ckgu2
amik masa sbulan nk train dorg ni.good job kak fitre,muna,nana n azimah :)

no ni xluck la.tapi num 21 dpt grand price.
ok num 20 sila jgn pilih untuk cabutan bertuah.hahaha

permainan untk guru2 dan ckgu2 ialah
isi air dlam botol smpai penuh.hehehhe
aku dpt num2.sorry kat fitre n mkcik nab.
:)

2 comments:

MIRAWR said...

Cikgu Iela. Wootwoot :P

siti norfadilah said...

saya bukan ckgula..tp saya pmbntu ckgu sahaja.hahahhaha